سئو سایت فروشگاهی چیست
بودجه خزش یا crawl budget چیست؟ پارس پک
به عبارت دیگر کسانی که به محصولات شما نیاز دارند، به سایت شما مراجعه خواهند کرد. Keyword Stuffing بهشدت آسیبزننده است زیرا موجب کاهش کیفیت محتوای سایت میشود. اگر کلمات کلیدی بیش از حد و غیرطبیعی در محتوا قرار گیرند، ممکن است تجربه کاربری را خراب کرده و سایت شما در نهایت توسط گوگل یا موتورهای جستجو جریمه شود. در این حالت، محتوای سایت بهنظر غیرطبیعی و اسپمگونه خواهد آمد که موجب افزایش نرخ پرش (bounce rate) و کاهش رتبهبندی در نتایج جستجو میشود. در سایتهای فروشگاهی نظرات مشتریان در مورد محصولات شما بسیار ارزشمند هستند؛ این نظرات از یک طرف باعث بهبود رتبه بندی سایتتان میشوند و از طرف دیگر اعتماد مشتریان را جلب میکنند.
نام سایت بهتر است به گونهای انتخاب بشود که کاربر آن را به خاطر بسپارد. گنجاندن ویدیوها در استراتژی بازاریابی محتوایی شما یک الزام مطلق است. 90٪ از مصرف کنندگان می گویند که محتوای ویدیویی به آن ها در تصمیم گیری کمک می کند. علاوه بر این، این ویدیوها را می توان در چندین کانال (از جمله TikTok و Instagram) تغییر کاربری داد. احتمالا شما بهعنوان یک خریدار، بیش از این، زمان خود را در این سایت تلف نمیکنید و از آن خارج میشوید. همچنین ارزیابی موتورهای جستجوگر هم از سایت شما منفی خواهد بود و به رتبههای پایینتر نزول خواهید کرد.
در نتیجه تنها کافیست بر روی محتوای فروشگاه اینترنتی خودتان اندکی زمان بگذارید تا پس از مدت زمان کوتاهی آن را در صفحات اول گوگل مشاهده کنید. کلمات کلیدی، اولین موردی میباشند که در طراحی سایت فروشگاهی بر مبنای سئو، مهم شمرده میشود. در دنیای دیجیتال امروز که بسیاری از افراد خرید خود را از طریق جستجو در بستر وب انجام میدهند، حضور در رتبههای اول نتایج جستجو (SERP)، اهمیت بسیار ویژهای دارد. در واقع اگر سئو سایت فروشگاهی شما به درستی اتفاق بیفتد، میتوانید سرمایه قابل توجهی را برای کسبوکار اینترنتی خود جذب کنید. براساس آمار منتشر شده در سایت Search Engine Land،اغلب کسبوکارها بین 10 تا 15 درصد از درآمد خود را بهعنوان بودجه تبلیغات در دنیای دیجیتال درنظر میگیرند؛حدود 40 درصد از این بودجه مختص سئو است! در صورت وجود مشکل در لینک های سازی داخلی، تمامی آنها رفع شده تا کاربر به صورت هدفمند و درست در سایت حرکت کند.
مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده میکنند (منبع). بنا به یک تحقیق اخیر 48% کاربران میگویند که وقتی در کنار عکس، ویدئوهایی از محصول نیز ببینند، احتمال خرید کردنشان چند برابر میشود. در این مطلب از آکادمی نوین، ما به شما کمک میکنیم که با سریعترین روش از یک «تازه کارِ سئو» تبدیل به یک «کاربلد سئو» شوید. کسب و کارها برای اینکه بتوانند درآمد بیشتری را به دست آورند باید به دنیای دیجیتال وارد شوند. در صورتی که کسب و کارها به دنیای دیجیتال وارد شوند اما اصول و روش استفاده از آن را یاد نگیرند، عملا هیچ کار مفیدی انجام ندادهاند.
عنوان صفحه بهینه سازی شده باید خلاصه، گویا و شامل کلمات کلیدی بوده و بین ۵۵ تا ۶۰ کاراکتر باشد. اصولا بهینهسازی موتورهای جستجو و طراحی استراتژی سئو همیشه با فرایند تحقیق کلمات کلیدی شروع میشود. بودجه خزش (Crawl Budget)، تعداد صفحاتی است که رباتهای گوگل (Googlebot) میتواند در یک بازه زمانی مشخص، بخزد. منظور از خزش (Crawling) فرایندی است که در آن، رباتها اطلاعات صفحات وب را بازدید و جمعآوری میکند. در این صورت، ۲۵ روز طول میکشد تا گوگل کل صفحات را کرال کند و این زمان زیادی است! حالا فرض کنید همین وبسایت با پیادهسازی تکنیکهایی که پایینتر آنها را میبینید، کرال باجت را به ۱۰۰۰ صفحه در روز برساند و کل وبسایت را در ۱۰ روز کرال کند.
گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) گزارش مفصلی از وضعیت خزش URLهای سایت دارد که خطاها و مشکلات احتمالی کراولینگ (Crawling) را هم شامل میشود. صفحات یتیم (orphan page) صفحاتی است که هیچ لینک داخلی به آنها داده نشدهاست. این صفحات را میتوانید با ابزار Site Audit در Ahrefs یا SEMrush پیدا کنید. با تعریف این تگ، گوگل همچنان صفحه را خزش میکند؛ اما وقتی به تگ noindex میرسد، تصمیم میگیرد آن را ایندکس نکند. این یعنی Crawl Budget صرف بررسی صفحه شده، اما خروجی خاصی (مانند ایندکس شدن) ندارد.
با رعایت این نکات، میتوانید سئو سایت فروشگاهی خود را بهبود بخشید و در نتیجه ترافیک و فروش بیشتری کسب کنید. – لینکهای داخلی باعث میشود موتورهای جستجو بهتر سایت شما را خزش (Crawl) کنند و کاربران به راحتی به صفحات دیگر دسترسی پیدا کنند. همچنین، تلاش کنید تا لینکهای خارجی با کیفیت به سایت شما اشاره کنند، زیرا این موضوع اعتبار سایت شما را افزایش میدهد. – تحقیق کنید و کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات خود را شناسایی کنید. از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner یا Ahrefs برای این کار استفاده کنید.
تبلیغات به شما این امکان را میدهند تا ترافیک مستقیم و هدفمندی را به سایت فروشگاهی خود جلب کنید. قرار دادن کلمه کلیدی اصلی خود در URL یک راه ساده برای بهبود رتبه بندی جستجو است. این امر مخصوصاً برای وبسایتهایی که در جایگاههای رقابتیتر رقابت میکنند مرتبط است، زیرا URLهای بهینهسازی شده راهی اضافی برای به دست آوردن مزیت در مقابل رقبای خود برای افزایش ترافیک هستند. حالا که معماری سایت را راه اندازی کرده اید، وقت آن است که صفحات دسته بندی ها و محصولات را بهینه سازی کنید. برای اغلب سایت های تجاری این دو نوع صفحه، ضامن اصلی ترافیک و فروش محسوب میشوند.
برای خود شما هم قطعا پیش آمده که حین پرداخت آنقدر از معماری یک سایت گیج شوید که بیخیال خرید بشوید. پس سعی کنید سئو سایت فروشگاهی را طوری انجام دهید که خودتان آن سایتی نباشید که مردم را گیج می کند! اطمینان حاصل کنید که فرآیند پرداخت ساده و شهودی با رابط کاربری آسان است. همچنین اطمینان حاصل کنید که مشتریان می توانند به راحتی موارد را به سبد خرید خود اضافه کنند، سفارش خود را بررسی کنند و فرآیند خرید را تکمیل کنند. یک وبلاگ خوب به فروشگاه اینترنتی شما جریان ثابتی از محتوای اصلی را میدهد.
صفحات وب در حالت ایدهآل باید به ترتیب میزان اهمیتشان کرال شده و این روند با بیشترین سرعت ممکن انجام شود. خبر خوب این که با رعایت چند تکنیک در بهینهسازی وبسایت، میتوانید به این ایدهآل دست پیدا کنید که آنها را در ادامه میبینید. Keyword Stuffing به معنی استفاده افراطی و غیرطبیعی از کلمات کلیدی در متن است که معمولاً با هدف بهبود رتبه در نتایج جستجو انجام میشود. در یک مقاله درباره «بازاریابی دیجیتال»، میتوان به مقالات مرتبط دیگر مانند «استراتژیهای بازاریابی آنلاین» یا «روشهای تبلیغات دیجیتال» لینک داده و از کلمات کلیدی دیگر برای بهبود سئو استفاده کرد. در این روش، یک لیست طولانی از کلمات کلیدی در انتهای صفحه یا بخشهای خاصی از محتوا قرار میگیرد، بدون اینکه این کلمات به صورت مفهومی یا کاربردی به هم مرتبط باشند.
گروه کارشناسان مجله کاسب یار در این مقاله پس از معرفی سئو فروشگاهی و اهمیت آن، به آموزش سئو فروشگاهی میپردازد که مطالعه آن در جلب مشتریان بیشتر و پیشی گرفتن از رقبا بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، با بهرهگیری از مشاوره سئو میتوانید به صورت تخصصی و هدفمند برای بهبود رتبه سایت خود اقدام کنید. اطمینان حاصل کنید که هر محصول صفحه اختصاصی خود را با عنوان واضح و توصیفی دارد. همچنین تصاویر با کیفیت بالا، توضیحات، ویژگی ها و مزایا و همچنین نظرات و رتبه بندی ها فراموش نشود. همچنین می توانید از لینک های داخلی استفاده کنید تا به مشتریان در یافتن محصولات و دسته های مرتبط کمک کنید. این کار همچنین می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا ساختار سایت شما را درک کنند و رتبه شما را بهبود بخشند.
اما اگر به عددی نزدیک ۱۰ یا بیشتر رسیدید، باید به فکر بهینهسازی بودجه خزش باشید. همچنین میتوانید محتوای صفحات خود را به صورت دستی مرور کنید تا مواردی که در آنها از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده شدهاند، شناسایی کنید. پس از نصب این افزونه در سایت وردپرسی خود، آن را در هر صفحه یا پست فعال کنید. Yoast SEO به شما میگوید که چقدر از کلمات کلیدی استفاده کردهاید و در صورت نیاز به کاهش آنها، پیشنهاداتی میدهد. اگر کاربران به دنبال «خرید بهترین گوشی هوشمند» هستند، باید محتوایی ارائه دهید که به مقایسه بهترین گوشیها، ویژگیهای هرکدام و راهنمای خرید مفید پرداخته باشد، نه فقط تمرکز بر تکرار کلمه «گوشی هوشمند». به جای توضیح واقعی تصاویر، از کلمات کلیدی نامرتبط یا تکراری در تگ Alt استفاده میشود.
اما این تکنیک به مرور زمان، با پیشرفت الگوریتمهای موتورهای جستجو، آسیبهایی از جمله جریمه شدن سایت، کاهش رتبه یا حتی حذف از نتایج جستجو به دنبال داشت. علاوه بر این، تجربه کاربری (User experience) نیز به شدت تحت تأثیر قرار میگیرد، زیرا محتوای تولید شده بیشتر شبیه به اسپم به نظر میرسد تا متنی ارزشمند و مفید. در این مقاله از بخش آموزش سئو میخواهیم بدانیم دقیقا کیورد استافینگ (Keyword Stuffing) چیست. سپس درباره Keyword Stuffing به زبان ساده صحبت کرده و سایر دانستنیهای ارزشمند در مورد آن را مرور کنیم. با افزایش روز افزون مردم که به صورت آنلاین خرید می کنند، رقابت بین فروشگاه های آنلاین افزایش می یابد.
پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد، با خرید اعتبار به عضو ویژه تبدیل شوید. اما در میان منابع مورد استفاده، چند سایت و وبلاگ هستند که محتوای آنها کلیدیتر است و عملاً در سطح جهان، مرجع محسوب میشوند. در مجموعه درسهای SEO چیست در متمم میکوشیم مبانی کلی سئو، کاربردها و نکات کلیدی در آن را خدمت شما ارائه کنیم. این نکته را تقریباً همه پذیرفتهاند که بزرگترین و ارزانترین و معتبرترین مسیر ورود به یک سایت موتورهای جستجو هستند. بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و شکلی متفاوت از حضور در فضای آنلاین است.
خصوصا با توجه اینکه تعداد صفحات در سایت های فروشگاه اینترنتی زیاد است، اهمیت داشتن یک ساختار مناسب برای محصولات بسیار مهمتر است. چرا که با این کار علاوه بر دسترسی راحتتر کاربران به صفحات، جستجو را برای موتورهای گوگل هم راحت میکند. چرا سئو برای فروشگاههای آنلاین مهم است؟ خدمات سئو سایت فروشگاهی مجموعه سرو نقره ای به شما کمک میکند تا با بهینهسازی سایت، رتبه خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید. یافتن کلمه کلیدی با بررسی دستهبندی محصولات در سایتهای فروشگاهی بزرگ مانند دیجی کالا، ایمالز، مدیسه و … یکی از کارآمدترین روشها است. شما میتوان وبسایت فروشگاهی هم راستا با زمینه کاری خود را انتخاب کنید و با بررسی دستهبندی آن بهترین کلمات کلیدی را انتخاب نمایید.
تکرار بیرویه کلمات کلیدی نه تنها تجربه کاربری را ضعیف میکند، بلکه میتواند به جریمههای گوگل و کاهش رتبه سایت منجر شود. هنگامی که کلمات کلیدی به صورت غیرطبیعی و مکرر در متن استفاده میشوند، گوگل آن را بهعنوان محتوای اسپم شناسایی کرده و نتیجه این کار کاهش اعتبار سایت و رتبهبندی پایینتر خواهد بود. برای جلب توجه گوگل و حفظ تجربه کاربری مطلوب، لازم است که محتوای سایت بهطور طبیعی و مرتبط با نیاز کاربر باشد. برای این که سایت شما آن بالا بالاها بماند، باید مجموعه کارهایی را انجام دهید که ما در یک کلام به آنها «سئوی سایت فروشگاهی» میگوییم. اگر با لفظ سئو غریبه هستید، باید بگوییم که این لفظ به معنای «بهینه سازی موتورهای جستجو» یا همان SEO است.
در جایگاه متخصص سئو لازم است آشنایی شما با هوش مصنوعی (به ویژه هوش مصنوعی مولد که به زبانی شبیه انسان مینویسد و حرف میزند) فراتر از استفادهٔ روزمره باشد. لازم است با نگاهی استراتژیک، رابطهٔ بین هوش مصنوعی و سئو را بهتر درک کرده و روندهای حاکم بر این صنعت را عمیقتر تحلیل کنید. در زبان انگلیسی به توضیحات نتیجه جستجو «اسنیپت» میگویند؛ «ریچ» نیز به معنای «غنی» است. به همین خاطر ما میگوییم که این نتیجه جستجو یک «ریچ اسنیپت» است؛ یعنی یک نتیجه جستجوی غنی و کاملتر! این فرایند بک لینک نام دارد و ما توضیحات مربوط به آن را در مقاله بک لینک چیست برایتان آماده کردیم. و چنانچه از خدمات شما راضی نباشد، علاوه بر اینکه شما را معرفی نمیکند بلکه تبلیغات منفی برای شما انجام میدهد.
افزودن یا حذف کردن یک یا چند سیلاب به آنها سبب می شود دیگر آنها کلمه کلیدی نباشند. علاوه بر نوشتن توضیحات برای هر محصول، باید برای هر دسته بندی نیز محتوای مفید، با طول مناسب و دارای کلمات کلیدی نیز آماده کنید. اگر قالب سایت شما شخصی و یا اختصاصی است، برای اطمینان از سئو تکنیکال بودن سایت، آن را با ابزار w3schools validator بررسی کنید. سئو تکنیکال یعنی سایت شما از نظر ساختار اصلی و کد نویسی برای موتورهای جستجو قابل فهم باشد. در سئو فروشگاهی ما به کمک ابزاری که در اختیار داریم مشتریان خود را در مقایسه با دیگر فروشگاههایی که در حوزه مشابه فعال هستند؛ افزایش میدهیم و در نتیجه درآمد بیشتری کسب مینماییم.
وابستگی مستقیم درآمد و فروش نشان از اهمیت توجه به سئوی سایت فروشگاهی دارد. اگر کلمات کلیدی بهطور طبیعی و در زمینهای مرتبط با محتوا استفاده شوند، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اما اگر تکرار کلمات بهصورت غیرطبیعی و افراطی برای فریب دادن موتورهای جستجو انجام شود (که به عنوان Keyword Stuffing شناخته میشود)، این میتواند منجر به جریمه گوگل شود. هدف اصلی استفاده از این تکنیک، افزایش رتبهبندی صفحه در موتورهای جستجو با تکرار زیاد کلمات کلیدی است. گوگل سرچ کنسول ابزاری رایگان از گوگل است که اطلاعات زیادی را درباره عملکرد سایت در نتایج جستجو در اختیار شما قرار میدهد.
بسیاری از کاربران هنگامی که با سرعت پایین در سایتی مواجه میشوند آن را ترک میکنند یا خرید خود را لغو مینمایند. تولید محتوای یونیک، طولانیتر و جامعتر باعث میشود که در گوگل رتبهی بهتری کسب میکنید؛ بنابراین صفحههایی که محتوای تکراری، کم حجم و ضعیف دارند را شناسایی کنید و مشکلات آنها را برطرف نمایید. شاید نوشتن بیشتر از 1000 کلمه برای همه محصولات کمی مشکل باشد پس بهتر است که محصولات و دستهبندیهای اصلی را انتخاب کنید و آنها را در اولویت این تولید محتوا قرار دهید. ابزار SEMrush میتواند کلمات کلیدی اقتصادی را به شما معرفی کند و مشتریانی که قصد خرید دارند را به سایت شما هدایت کند و فروش شما را افزایش دهد. و نوع دوم کلمه کلیدی اطلاعاتی است information keywordsهدف این کلمات کلیدی در واقع پاسخ دادن به سوالات کاربران یا درک موضوعی با جزئیات بیشتر می گردند.
مطمئن شوید که نامهای محصولات برای مخاطبین شما مناسب، قابل فهم و بدون معنیهای ناخواسته هستند. برای تبدیل سایت خود به HTTPS، باید یک گواهی SSL یا TLS از یک مرکز گواهی معتبر دریافت کنید. برخی از میزبانهای وب نیز گواهیهای SSL رایگان را به عنوان بخشی از بستههای خدماتی خود ارائه میدهند. اگر هم یک تیم برای پیاده سازی سئو دارید، اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید و دقیقاً چه قدم هایی را بردارید، می توانید از خدمات مشاوره ریراکو استفاده کنید. اگر نحوه ثبت نام در این دو سایت را نمی دانید، پیشنهاد می کنیم، مطلب " ثبت فروشگاه در ایمالز " را مطالعه کنید.
سئو سیگنال یک ابزار ایرانی قدرتمند برای تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل سئو است که مخصوص وبسایتهای فارسیزبان طراحی شده. با کمک این ابزار میتوانید کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کرده، سختی آنها را بسنجید و میزان رقابتشان را تحلیل کنید. این ابزار به شما امکان میدهد استراتژی کلمات کلیدی رقبا را نیز بررسی کنید. کافی است آدرس وبسایت رقیب را وارد کنید تا ببینید برای چه کلمات کلیدی رتبه گرفتهاند. این کار به شما کمک میکند کلماتی که از قلم افتادهاند را شناسایی کرده و لیستی از کلمات کلیدی جدید و ارزشمند برای هدفگذاری بسازید.
مطالعات نشان میدهند که صفحات با سرعت بارگذاری بالا، نرخ ترک سایت پایینتری دارند و باعث افزایش نرخ فروش میشوند. سایت آمازون طی تحقیقی دریافته بود که با هر 100 میلی ثانیه کاهش در زمان بارگذاری صفحاتش، میزان فروش 1 درصد افزایش مییابد. سرعت بارگذاری از سال 2010 به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی رتبهدهی گوگل در سایتهای دسکتاپ اعلام شد. مقدمه همان پاراگراف اول است و اولین چیزی که گوگل و کاربران میخوانند. با استفاده طبیعی از کلمه کلیدی در این بخش، بهراحتی میتوانید موضوع صفحه را مشخص کنید و خواننده را جذب کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این روش حتما مقاله سئو خارجی چیست را مطالعه کنید. راهنمای کامل سایت ایران فاندر برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی را برای ایده های بیشتر ببینید و سپس آن ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را بررسی کنید تا لیست کلمات کلیدی خود را گسترش دهید. در این قسمت پاسخ تعدادی از سوالات متداول در مورد سئو فروشگاههای اینترنتی ارائه شده است. اگر پاسخ سوال شما در این قسمت نیست، سوال خود را قسمت نظرات برای ما بنویسید. موتورهای جستجو این صفحات را به عنوان صفحاتی با محتوای ضعیف میشناسند و معمولا آنها را نادیده میگیرند.
بلکه باید قبل از هر چیز نیت کاربر را بسنجید و سپس با توجه به این موضوع کلمات کلیدی را انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید اعتبار بیشتری پیدا کنید، میتوانید از اعتبار دیگر سایتها کمک بگیرید. برای این کار شما محتواهای خود را در سایتهای معتبر ایجاد کنید و با لینکدهی به سایت خود، اعتبار سایت را افزایش دهید. تاثیر تحقیق کلمه کلیدی به اندازهای است که علاوه بر تاثیر روی معماری سایت، بر سئوی فنی هم تاثیر میگذارند. امروزه آنلاین شاپهای بسیاری در پلتفرمهای مختلفی مانند اینستاگرام، تلگرام و… نیز مشغول به فعالیت هستند که این آنلاین شاپها در صورت داشتن سایت، برای افزایش فروش خود، نیاز به سئو کردن سایت دارند.
Informational Keywords اصلاحی است که در یافتن کلمات کلیدی میتواند بسیار کار ساز باشد. این عبارت به معنای اطلاعاتی است که بهترین کلمه کلیدی را به ما معرفی میکند. مثلاً عبارت «چگونه به آسانی کاغذ دیواری اتاق را عوض کنیم؟» یک Informational Keywords است که میتوان کلمه کلیدی تعویض آسان کاغذ دیواری را از آن استخراج کرد. البته در سایتهای فروشگاهی باید برای سئو محصولات فروشگاه از این اطلاعات کلمه مرتبط با محصولات خود را استخراج کرد مانند خرید کاغذ دیواری. در دنیای پویای تجارت الکترونیک، تسلط بر سئو سایت فروشگاهی فقط یک مزیت نیست. این یک ضرورت است از بهینه سازی کلمات کلیدی گرفته تا ادغام رسانه های اجتماعی، هر جنبه ای در ارتقاء فروشگاه آنلاین شما نقش دارد.
اگر صفحات جدید یا تغییرات صفحات قبلی وبسایتتان، با تأخیر زیاد در نتایج گوگل نشان داده میشود، احتمالاً به افزایش کرال باجت نیاز دارید. در این راهنما از بخش آموزش سئو سایت پارسپک همراه ما باشید تا مفهوم کرال باجت و اهمیت آن در سئو بهطور کامل آشنا شوید. سپس با پارامترهای تعیینکننده بودجه خزش آشنا شده و مراحل دقیق این فرایند را ببینید. همچنین ضمن ارائه راهکارهای عملی برای بهبود کرال باجت و اشاره به اشتباهات رایج هدررفت آن، نحوه بررسی این پارامتر و آنالیز گزارش آن را در ابزارهای مختلف یاد بگیرید. بهینهسازی کلمات کلیدی به معنای استفاده مناسب و متعادل از کلمات کلیدی است بهطوریکه مرتبط با موضوع و خوانا باشد. این فرایند شامل تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی مناسب، استفاده از آنها بهطور طبیعی در متن، و توجه به ارتباط معنایی است که باعث بهبود رتبهبندی در موتورهای جستجو بدون آسیب به کیفیت محتوا میشود.
شرکت طراحی سایت وب وان با داشتن چندین نمونه کار موفق در زمینه سئو سایت فروشگاهی و شرکتی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت مشاوره سئو و استعلام قیمت سئو سایت با کارشناسان ما در تماس باشید. به دلیل وجود تعداد زیاد صفحات در سایت های فروشگاهی، سئو تکنیکال یا فنی (Technical SEO) از اهمیت خاصی برای این سایت ها برخوردار است. توصیه می کنیم بیش از حد از کلمات کلیدی در متادیسکرپشن استفاده ننمایید. در ضمن استفاده از عبارت های توصیفی جذاب مثل ارسال رایگان، همراه با تخفیف، بهترین قیمت بازار، با کیفیت بالا و… در توضیحات متای خودتان می تواند برای سئو سایت فروشگاهی شما مؤثر باشد. با کسب رتبه در گوگل شما قادر خواهید بود مشتریان خود را افزایش دهید و فروش خود را افزایش دهید.
دلیل آن این است که معماری سایت و URL های شما باید کلمات کلیدی را در نظر بگیرند. بعد از شناخت کاربران هدف، وقت ان است که کلیدواژه ها و عبارات مهمی که کاربران با استفاده از آنها به دنبال محصولات شما میباشند را استخراج کنید. ارتباط با کاربران و شناخت آن ها می تواند به شما در نگارش یک متن جذاب در صفحات سایت کمک زیادی کند. برای تحقیق در این زمینه می توانید از انجمن های تخصصی یا شبکه های اجتماعی استفاده کنید. اگر میخواهید محصولات شما در نتایج گوگل نسبت به سایر وب سایت ها برجستهتر نمایش داده شوند از این روش استفاده کنید.
با استفاده از این ابزار، میتوانید متوجه شوید که کدام صفحات سایت شما به دلیل استفاده نادرست از کلمات کلیدی ممکن است با مشکلات رتبهبندی مواجه شوند. SEMrush یکی از ابزارهای قوی سئو است که میتواند به شما کمک کند تا کلمات کلیدی تکراری یا استفادهشده بیش از حد در محتوا را شناسایی کنید. این ابزار علاوه بر تحلیل سایت، گزارشهایی از نحوه عملکرد کلمات کلیدی و نکاتی برای بهبود آنها ارائه میدهد. با استفاده از آن میتوانید کلمات کلیدی و تکرار آنها را در صفحات مختلف سایت بررسی کنید. این ابزار میتواند تمام صفحات سایت شما را اسکن کرده و نواحی با تکرار زیاد کلمات کلیدی را شناسایی کند.
به علاوه با استفاده از کلمات کلیدی معماری سایت و URL صفحات راحتتر و بهتر بهینهسازی میشوند. معمولا افراد از کلیدواژه اصلی خود در تگ عنوان استفاده میکنند اما انجام این مورد به تنهایی کافی نیست. شما میتوانید از کلمات جذابی مانند ارزان، بهترین، تخفیف، ضمانت، کمترین قیمت، ارسال رایگان و … که کاربران علاقهمند به مشاهده آن هستند را در عناوین خود قرار دهید. این کار میتواند به بهبود نرخ کلیک صفحات سایت در نتایج گوگل منجر شود. به عنوان مثال استفاده از کلیدواژههایی تک کلمهای مانند “موبایل” ممکن است حجم سرچ بالایی توسط کاربران داشته باشد اما خیلی از آنها با هدف خرید این کلمه را جستجو نمیکنند.
اما لازم نیست فهرستی از تمام چیزهایی تهیه کنید که مشتریانتان از شما می پرسند یا هر چیزی که فکر می کنید که مشتریان ممکن است جواب هایی برای آنها بخواهند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. اگر امکان این را ندارید که برای هریک از این صفحات محتوای متنی جداگانه بنویسید، بهتر است که با گذاشتن برچسب کنونیکال، محتوای اصلی را به عنوان صفحه کنونیکال این صفحات (سایزهای مختلف تیشرت) مشخص کنید. برای درک بهتر این موضوع بهتر است به ساختار سایت در تصویر زیر توجه کنید. در صورتی که سایت شما دارای ساختار اطلاعاتی به شکل زیر است بایستی نسبت به اصلاح آن اقدام کنید. هرچند نرخ تبدیل این کلمات پایین است، اما میتوانند ترافیک ارگانیک و معتبری جذب کرده و برند شما را بهعنوان یک مرجع معرفی کنند.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/